torsdag 15. januar 2009

Skoledag :)

Ja nu e æ ganske så fornøyd med mæ sjøl, iallfall litt da :)
Etter 4 øl og en sex on the beach på frakken e æ oppe, frisk, utkvilt og klar te skola allerede klokka 5 på morran etter ca 4 tima søvn:)
Det va trivelig i går, Bård e i byen, og som vanlig e det arti å møt på han, Veronica mi e det jo alltid koseli å se, glede mæ så te å bo med dæ snuppa :)
Nu har æ skreve mail te han som kanskje bli min nye sjef på optiker butikken, en stor klem te Stig som e en knupp å snakka med han :)
E skyldi dæ en kaffe for den :)
Ja ellers så ska æ gå mi første helg i møte uten Kristoffer nu... Det blir helt sykt rart... Vet du syns det e litt kjipt at æ e så mye ute, men æ prøva bare lær mæ å lev uten dæ vennen.
Ja ka ska man si...
e vel ikke mere å si...
Iallfall så ska vi på visning idag på 7 leiligheta på møllenberg, 6 av de e i samme hus. kryssa fingran og ber te alle høyere makta at vi finn no snart.
Vero må vær ute te 1 mars men om vi ikke finn no te da så flytta ho vel inn her for en periode, men bli vanskeli med tingan hennes da...
SÅ VI MÅ FINN NO :)
nei nu e klokka halv 7, må vel orden mæ te skola nu, håpa æ ser jentan igjen i dag :)
Ha en fin dag alle sammen :)

1 kommentar:

Cecilie sa...

Du er tidlig oppe må jeg si! :) Godt å høre at du er positiv og blid. Det er du alltid snuppa! :) Kanskje vi kunne møtes i morgen? Jeg begynner ikke før 17 på jobben. Det hadde vært koselig ihvertfall. Jeg har forresten hatt min første treningsøkt på nesten 2 mnd i dag! Kjempe stolt av det :D

klem til deg