fredag 9. januar 2009

Fredag :)

Ja da står ei ny helg for tur, den andre i 2009 faktisk, æ hold akkurat nu på å kok potet og ska steik karbonade med fløtesaus til middag. Metallica syng Nothing else matters fra høytaleran, og æ e lykkelig og tilfreds med livet.
Kristoffer kom hjem i dag og ska vær hjemme te Søndag så det blir koselig :) Ska å se yes man på kino, ellers ingen plana.
Idag ringte skola mæ og æ nesten jubla da ho sa vi sku ha undervisning iallfall mandag og torsdag denne uka :D nydelig!!!!
Glede mæ så tel neste uke, mye som skjer da samt skole og praksis på Tiller igjen :) Men bli ny dag denne uka da. Blir nok Onsdag tenker æ. Ja ellers e alt bra da, et lite minus e at særoppgaven min e utsatt for bua enda ei uke, æ som har brukt så mye tid på den denne uka, men da får æ iallfall fri neste uke og det e jo like greit :)
Ha ei fin helg alle sammen, gla i dokker :)

5 kommentarer:

Cecilie sa...

Hei Liss Hege :) Høres ut som du har det bra!! hihi.. du får kose deg masse i helga sammen med Kristoffer! Ble du helt ferdig med særoppgaven denne uka forresten? :D Vi må kanskje prøve å møtes neste uke en gang? :)

lisshege sa...

Heia :) nu har æ vært å sett Max Manus HERREGUD! Årets film for min del :) Joda særoppgaven e nesten ferdi men har fått ei ekstra uke nu :) Ja vi må gjør det, kanskje onsdag?

Cecilie sa...

Den er bra ja! :) Men det er fjorårets film for min del :D Godt med litt ekstra tid på oppgaven da! Onsdag er jeg ferdig kl 17 på City Syd så da har jeg jo tid etter jobb ;)

lisshege sa...

Flott da si vi det så :)

Cecilie sa...

okidoke! mottatt. Slutt.