tirsdag 10. februar 2009

Vil du bli min Valentine spørr AN?

Dette valentine hysteriet som e kommet te Norge irritere mæ om dagen kjenne æ, kanskje fordi æ sjøl e singel ? :) men koffer ska vi kopiere alle disse tradisjonan fra USA?
e det noen i det hele tatt som vet kem han Valentine va, når han levde og ka han gjorde?
Æ huska æ har hørt historien noen ganga men om noen huska den fortell mæ den gjerne igjen.
Det e jo forsåvidt en fin tradisjon, mye finere enn Haloween eller korsn det nu skrives (ser at det der ikke blir rett) og mange finn jo hverandre på denne dagen. Men ellers så mene æ at denne tradisjon e laga av butikkan for at de ska tjen masse penga på oss!


Sorry om det e noen som bli provosert av mæ dokker får husk at æ e ny singel og har akkurat lest at Patrick Swayze stadig blir dåligere av kreften sin, en tragedie det e det :(
Denne lille rosa får vær mitt bidrag til Patrick, mannen som dansa sæ inn i hjerte te mæ og Maria da vi va 11 år, og vi så Dirty Dancing 1 kver Tirsdag et helt år :D
Måtte du seire Patrick!










1 kommentar:

Cecilie sa...

Jeg er helt enig med deg Liss Hege! Jeg syns ikke noe om Valentine's Day og Halloween (sånn skrives det :P) og alt det der. Det er nettopp fordi butikkene skal tjene penger. Og er det ikke mye hyggeligere å få en gave når man minst venter det? I stedet MÅ man gi til sin kjære på akkurat denne dagen. Kjedelig spør du meg! Jeg har aldri fått noe som helst på Valentine's Day - og slik håper jeg det fortsetter! :)