søndag 8. februar 2009

Gratulerer me dagen alle mammaer der ute :)

ja da va det blitt søndag 8 februar og morsdag, her oppi Bodø feires dagen rolig med kun avslapping og middag som besto av mammas deilige kjøtt i løksaus, Nam.
Savna dokker der nede i Bartebyen men har det ganske så kjekt her oppe også, æ drar hjem den 14 februar, på selveste valentines day. Nåkka æ kanskje e gla for at æ ska kjør tog i 10, 5 tima på denne kjærlighetens dag.
Min første valentine som singel, men det e så godt å kjør tog så det ska bli et fint avbrekk fra hverdagen.

Når æ kommer hjem igjen så ska æ få en ny samboer og for første gang i mitt liv blir det ei jente måtte mitt saboerskap med veronica bli mindre turbulent enn med mine 3 mannlige samboerhorhold, æ kjenn æ begynn å gled mæ nu, bli godt å kom sæ ut fra fagerlia der spøkelsesminnan fra tida mi med Kristoffer sett i veggan uansett ka æ gjør...
Innimellom e det rart å tenk på at han e borte... så det ska bli godt å start på nytt med blanke ark :)

Våren begynn vel snart å pust på byen vårres og aldri har æ vel sett mere frem til det enn denne våren. For første gang i mitt liv e alle planan mine blitt borte og æ vet ikke før i august korsn livet kommer te å bli, i den lille grad man vet det... Det e både ufattelig skummelt og ufattelig spennanes.
Men de fleste pian mine e singel nu så kanskje ska vi møt sommern med latter, øl, hvitvin, grilling og masse masse jente samtala som æ lær så masse godt ut av.

Min første sommer som singel sia æ fikk min første kjærest for 10 år sia...
Det e så underlig å tenk på kor alle disse åran e blitt av...
og litt vemodig...
Liss Hege håpa at mi Hege kommer å ska gå på DMMH ilag med mæ te høsten :)

Ingen kommentarer: