tirsdag 30. desember 2008

Jo æ vet ka æ ønska mæ ! :)

for de som ikke heng med, les bloggen under:)

Æ ønska mæ at 2009 bli et godt år for alle de æ e så fryktelig gla i, at man finn svar på alt man spekulere på, finn roen og tryggheta for å bli lykkelig også i 09. At alle sammen får rett til å bestem over sæ sjøl, at æ får til utdannelsen min, og at alle mine også får til utdannelsa si, eller jobben sin. At æ får behold dokker i livet mitt, og at ingen flere bli tatt fra oss. Du der oppe du har tatt mange nok nu syns æ....
At vi fortsatt skal flir ilag, gråt ilag, prat ilag, hold rundt kverandre, del de gode samtalan, men også ta vare på de små uviktige samtalan :)
Dans ilag, flir ilag, ha vind i håret, syng ilag, trøst kverandre, støtt kverandre.
Shopp ilag, drikk kaffelatte på chocco, drikk frozen c på ricks, sitt ved pianoet på frakken og syng summer of 69.
Gå tura, fest, drikk rødvin med gode venninna, spis go mat, og avogte ikke fult så go mat
Treff nye menneska, reis, opplev Kemer også i 2009, opplev nye ting, lær av feil og skuffelsa uten å bli bitter bare voks sæ enda sterkere som menneske.
Lær toleranse og respekt for alle uansett, fortsatt ha empati og medfølelse( nei det e sletts ikke det samme)
Kjenn sæ sliten etter en hard men fin arbeidsdag, tren, kjenn vann mot huden og sola når det bli sommer.
Drikk ute pils på solsia, fortsatt føl at unga e det fineste på jord, men også innse at det e hardt arbeid å oppdra unga derfor e æ så stolt av jobben min, Føl mæ forstått, stolt på og elska, Få lov tel å forstå, stol på og elsk.
At alle de små lykketingan mine i hverdagen min, fortsatt gjør mæ lykkelig, og at alle andre måtte finn sin lykkesmed i hverdagen.

Du syns æ ønska mæ alt for mye? Da har du ikke forstått... Æ ber bare om å få behold livet mitt sånn som det allerede e.......

Ingen kommentarer: